Skip to content

Sohib Beneran

05/07/2010

Si Oyin konon lagi binun bin manyun, ngerasa ada nyang kagak peduli ma die. Temen-temennye cuman demen pedekate kalo ada maunye. Kalo kagak dibutuhin lagi, siap-siap dah ditinggal pergi. Oyin jadi ngerasa, kagak bisa jadi sohib nyang baik buat mereka. Owh, sedihnya :D

Ncing Oyen pernah gak seh ngerasain apa nyang Oyin rasain?” Curhatnya Oyin suatu kali sok serius dan sok beneran

Lebih parah Yin. Jaman sekolah temen Oyen bisa diitung dengan jempol, karena Oyen kagak pinter, kagak bisa matematike, fisike dan semuanye, bisanya pelajaran nyanyi potong bebek angsa dowang, kagak kaye dan kagak bisa cerite, dan satu lagi kagak modis dan gaul kek selebrete. Boro-boro ada nyang pedekate, nyang ada pada ngejauhkate” kate Oyen mpe bebuse.

Trus, apa nyang dipikirin Ncing pada saat itu, bolehkah kutahu?” tanya Oyin lagi sambil majang muke sok lugu

Sedih se pernah, tapi biasanya cepet ilang karena kalo lama-lama ni badan mangkin mengkerut kek marmut nyang kelaperan mo semaput. Nyang penting masih ada nyang peduli sama Oyen, sapa lagi kalo bukan keluarga kite” Oyen ngaku de akhirnye

Masak se, trus gimana caranye sekarang bisa punya banyak sohib beneran, kagak sohib-sohiban kek dolo?” Selidik Oyin lagi belagak kek detektip kurang ahli

Entu kuasa Allah. Allah ngetemuin Oyen dengan banyak sohib beneran, nyang cinte sama Oyen karena Allah, bukan karena nyang lainnye. Nyang mbikin Oyen bisa ngerasain hadirnye sekalipun orangnye kagak ade, karena sohiban nyang karena Allah kagak ada matinye. Kalo Oyin belon nemu, buruan nyari sohib kek gitu, kalo berkali-kali nyari masiiih belon nemu juga, jangan-jangan Oyin nyang kagak layak ngedapatinnya?” Beuhhh….nyemprot lagi ni mulut, untung Oyin selalu pake helem kalo ngomong ma Oyen.

Ah, Oyin uda nemu kok. Pasti Ncing Oyen, Ncing Jenab ma Ncing Munaroh cinte ma Oyin karena Allah, iye paannnn….ayo ngakuuu….” kate Oyin lagi sotoy :mrgreen:

Yeeee…pedeeee…Emang Oyin sohiban ma Ncing karena Allah jujja?” Gantian dah Oyen nyang sok detektip lebih ahli

Iye. Karena kalo kayanya, Ncing masi belon kaya. Kalo pinternya, masih biasa ah. Kalo cakepnya, masih mendingan Oyin… xixixixixixixi…. Jadi ya, karena Allah aja lah” jiah, ini mah kepaksa jujja.

Tapi….Oyin beneran cinte kok ma Ncing, InsyaAllah kate Pak Guru nyang sok tahu, komutatif jujjaaa, Oyin mo bilang tapi jangan muntah yak…..” Jah, pake warning segala

Oyin cinta ma Ncing karena Allah….” dan ternyata,

Hoeeeekkkkks…….muntah juga, tapi percaya kok” kate Oyen pasrah mpe tambah kurus.

Ah, Oyin. Makasih yee…. :D

Makasih juga buat Oyin-Oyin nyang lain, nyang suka ngintipin Kampong Jengkol dengan niatan tulus, bukan karena ngarep Jengkolnye, apalagi sama nyang punya kampongnye (halah, pede amat :mrgreen: ). Makasih ye kunjungannye, semoga dibalas Allah dengan belipet gande :D

 

15 Comments leave one →
  1. 05/07/2010 10:02

    Biarlah Aku dapet muntahan dowang.
    Nanti kalau dah habis kan brenti sendiri.
    Kan semua dah ada yg ngatur. :D
    __________________________________
    Iya.. iya…
    Maafkan Oyen ya…
    Janji gak akan lagi. Ngunu wae nesu…
    :D

    • 05/07/2010 10:04

      Muntah melulu tapi kok ngelink…
      Embuh lah

      Yang penting ini:
      Inti dari postingannya ada di Comment pertama, bukan pada postingan diatas
      ______________________________
      Iyaaaa……..
      Sekali ini manut wis.
      Tapi besok tawuran lagi ya?

      • 06/07/2010 08:13

        masih mending mas, dapat muntahan dengan imbalan link
        lha gue maleh kagak dapat ape2 dari die
        kenape ye ?
        ________________________________
        sory, udah track recordnye jadi pleyboy betawi, Oyen cuman ati2 :P

  2. 05/07/2010 10:29

    gambarnya keren dan lucu.. :D
    ________________________________
    naksir ya :D

  3. 05/07/2010 11:33

    ghalib:
    mpok oyin tenang aje, kan masih ada kite nyang bakalan jadi sohib sejati mpok oyin… :D
    ___________________________________
    terima ajalah, daripada gak ada :P

    rizky:
    iye pok, kalo mau sohiban ame kite kuncimye cuman atu, siapin aje cokelat di rumah mpok, pasti kite bakal cinte mati. aye lama2 bosen ame ncing oyen, tiap main ke rumahnye disuguhin jengkol ame pete mulu, beuh… bener2 dah mesti cinte kite ame mpok oyen tulus karena Allah, tapi kalo ujiannye jengkol ame pete mulu bisa luntur juga kesabaran kite…
    ___________________________________
    beuh, kalo adanya jengkol mau ape :(

    ghalib:
    iye pok, siapin cokelat, jangan pete! atau ditraktirin baxonye ncing jenab juga boleh kok, nyang penting ikhlas :D
    ___________________________________
    kagak pake, dikasi ati minta jantung se ginjelnye :(

    • 07/07/2010 11:18

      ghalib:
      ehhh…ade ncing oyen…!?
      a…a…a…nu.. ncing, rizky nih nyang ngomongin jengkol ame pete…bukan aye!?
      ___________________________________________________
      lah, lempar palu sembunyi kaki :D

      rizky:
      tuh kan bang, giliran ncing oyen ude marah aja aye nyang dikorbanin, padahal aye aslinye demen ame jengkol ame pete, palagi kalo makannye sambil lihat senyumnye ncing oyen, beuhh…tambah sedap dah…
      ncing oyen jangan marah ame kite ye… ntar kalo sering marah senyum ncing bakal kagak maniez lagi, lho??? :D
      _______________________________________
      halah, kalo udah manis mah tetep aja manis :P

  4. 05/07/2010 12:41

    Apapun yang dilakukan ‘karena Allah’, pasti hasilnya lebih pasti dan memuaskan
    _________________________
    betul..betul..betul :D

  5. nakjaDimande permalink
    05/07/2010 19:10

    Bundo bilang juga Oyen ma MM itu sehati.. komutatif bangets

    **oyen kenal MM gak?
    ____________________________________
    gak tuh, cuman kenal Pak eR Te :D

    ——————————————–
    MM: Kenal ding Bun… :D

    • 06/07/2010 08:16

      Yank, Oyen mah orangnye jumawa dan pemalu (juare makan di warung, ambil lima bilangnye telu)
      ________________________________________
      halah, cape bilaanggg….gosippp… :(

  6. Si "eN" permalink
    05/07/2010 19:54

    Biarlah Allah yang mengatur semuanya.
    _____________________________
    :D

  7. 06/07/2010 05:54

    pengunjung setia kampung jengkol datang nih…sekarang mau minta pete sekarung. Bosen makan jengkol terus..hehehe..apa kabar mbak tari?
    _____________________________
    jengkolnya juga udah bosen ma mbak intan :D
    tambah kurus :D

  8. 06/07/2010 08:09

    Nasib eloe tak jauh bede dengan nasib gue Yin, sahabat sejati kok agak sulit ditemuken ye. Ape gue yeng kureng kece wal kaye ye
    Mereke deteng kalae ade maunye…mesek seeee
    (ternyata nulis gaya begini susah, mulut saya sampai ikut-ikutan mencong kanan-kiri)
    ____________________________________
    walah, oteknye juge ikuten mereng deh :lol:

  9. 06/07/2010 08:21

    Bener Yin, kakakmu si Oyen juge kagak jelas.
    Waktu gue sakit knalpot, eee bezoek hanye sekali, itupun tak bawe ape2
    habis entu kagak muncul2 lagiiiiiiii……
    _______________________________
    Oyen takut dateng kalo Pak Dhe sehattt…. :P

    tapi entar tanggal 18 pasti kakakmu akan muncul juge nonton kembang api di rumah gue…..
    syokurin…ada gladi resik penerime hadieh kakakmu kagak ade…….entar pasti saleh-saleh waktu dipanggung, temannye mutar kekanan, pasti die kebelakang deh….
    _______________________________
    nah, kalo eneh Oyen bakalan dateng pake helem, takut ada ciwelan nyasaaarrrr…kakakakakkakak :P

  10. 06/07/2010 14:54

    Oyen dah siap muntahnya kan.. hehehehhe
    Cinta karena Allah adalah cinta yang tak berharap imbalan kecuali dariNya. Tak membedakan kaya dan miskin, cantik dan ndak cantik. de el el..
    _______________________________
    sudah janji nggak muntah… :D
    Oyen selalu pegang janji!

  11. 06/07/2010 22:38

    Maaf, terpaksa tak edit… :D
    ________________________________________
    halah, tumben “maaf” :D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: