Skip to content

Tetangga Oyen

12/07/2010
by

Kite memang kagak bisa idup sendiri, entar kalo mati sapa nyang mau masukin ke lobang kubur kalo idup sendiri. Masak mao masuk sendiri, biar latihannya mpe bejute kali, tetep kagak bakalan bisa nyungsep sendiri. Di Kampong Jengkol, sekalipun udik, primitip, pelosok, Oyen juga punye tetangge. Konon, kata Rasulullah, kite musti baik sama tetangge, karena tetangge kita nyang paling deket. Kalo kite butuh dikerokin gara-gara masok angin, trus urang rumah kagak ada, pastinya kite minta tolong tetangga paaannn? Gak mungkin pan Oyen nilpun Kang Dude Harlino nyang jauh disono cuman buat ngerokin, selain bukan mahram, tapi kejauhaaannnnn, barusan nyampe ternyate masok angin Oyen udah ilang, pan kasian die kagak jadi ngerokin, nyesel paaan (xixixixixixii…..ngarang bin ngasal :D).
Trus kalo bisa cari lingkungan tempat idup dengan tetangga nyang baik, karena bagemanapun bisa ngasi pengaruh buat kite. Dan tentu aje, kite juga musti jadi tetangga nyang baik yeee… Kite ngarepin tetangga nyang baik, sedangkan kitenye kurang sopan, ya mana biseee, maunye enaknye aje…. kek laporan si Mimin beberapa hari nyang lalu ke Pak eR Te, katenye
Pak eR Te, si Minah, tetangga aye entu saban malem berisik mpe subuh, pan ngeganggu, mpe tikus di rumah aye kagak nyenyak tidur, jadi ikutan jejeritan di atap rumah
kate si Minah abis dilaporin kek getu,
Halaahh, si Mimin tiap subuh mpe malem juga berisik tuh, kalo berantem suka ngelempar kompor, mpe kena atap rumah aye. Untung kagak kena kepala suami aye” Nah lo, jadi saling bales dah jadinya.
Alhamdulillah Oyen punya banyak tetangga nyang baik. Tetangga nyang suka bekunjung di mari (walaupun tiap kali dateng ludes jengkol sekarung, ampun dah, maruk pa doyan?), tetangga nyang suka bagi-bagi rejeki (kalo tipe gene komporin Pak eR Te buat bikin ultimatum dilarang pindah ke kampong lain…hohohoohoho), tetangga nyang ngasi tempat beteduh nyang nyaman buat Oyen sekeluarge (Gak cuman beteduh, makan, tiduran, mpe buang kotoran juga disediakan? Gini neh tetangga idola), tetangga nyang selalu kasi perhatian, terutama kalo lagi bokek dan gak punya duit (Akhirnya keseringan minta gratisan….huehehehehe), tetangga nyang bisa jadi hiburan kalo lagi butuh perhatian. Bahkan ada tetangga nyang udah kek keluarga beneran, mpe Oyen ngeloyor pergi juga bisa diandelin jadi satpam ne rumah (tapi awas ye, kalo hamster Oyen ilang, berarti diambil lagi ma die :evil:). Dan masi banyak lagi nyang kagak bisa Oyen sebutin atu-atu (bukan Oyen kagak mau, tapi entar bisa nyampe tujuhpuluh haleman ni postingan, takut belekan nyang mbaca neh tulisan).
Tetangga nyang baik entu kate Teh Dingding gak cuman nyang sering ngasi nasi berkat dan kupat ke kite, gak cuman nyang selalu ngasi apapun nyang kite pengenin, tapi juga nyang negor kalo kite ada salah, tapi negornya juga baek-baek ye. Kalo Oyen sekeluarge nyablaknya udah kek lenong kesetanan ya diingetin aje, paling manyun bentar…heeeee. Tapi InsyaAllah ikhlas, panda pan juga manusie (Hloh?…), sering juge ada salahnye, bisa juge ada kelirunye, sapa tahu banyak tingkahnye, nyang kagak bikin demen di hati para pemirse (Jiah, berasa masuk Jengkol Tipi). Itulah idup betetangge…
Buat siapapun nyang pernah main di mari, semoga gak kapok ye tetanggaan ma Oyen, apalagi kalo bauk jengkolnye udah kemane-mane…huehehehehhe. Entar kalo panen jengkol, InsyaAllah semue kebagian, nanti biar Pak eR Te bagiin kupon pas panen neh kebon (heuheu…pasti pada jingkrak-jingkrak dah)

Jangan lupa saling ngedo’ain, biarpun jauh dan kagak pernah ketemu, tapi do’a gak pernah salah sasaran dan musti nyampe tujuan. Ayo, sejahterakan Oyen!:mrgreen:

15 Comments leave one →
  1. 12/07/2010 19:12

    Pertamax ya ??
    ________________
    Makasih ya Dik…
    Sering2 aja datang dimari biar pertamax lagi

  2. 12/07/2010 20:13

    bunda bahagia bisa jadi tetangganya Mbak Oyen🙂
    semoga bunda bisa jadi tetangga yg baik disini …….amin.
    salam
    _____________________________
    Makasih Bunda…
    Salam sayang dari Oyen. Doakan Oyen cepet pulang

  3. 12/07/2010 20:41

    Alhamdulillah, Panda cantik permata hati ini senantiasa sudi berteduh di ladang jiwa.

    Ladang jiwa gersang klo gak ada oyen..
    ___________________________________
    Makacih Bundoku Sayang…
    Ladang Jiwa gak akan gersang tanpa Oyen.
    Pan ada MM dan lainnya
    😀

  4. 13/07/2010 10:52

    tetangga yang baik lebih baik daripada tetangga yang tidak baik
    kapan pulang yank
    dah kangen nich
    saya emang gampang kangen

  5. 13/07/2010 10:56

    saya kalo kangen sesuatu langsung mencari sesuatu untuk mengobatinya
    ketika saya kangen dengan Forth Hua Chuca, saya langsung ke breadtalk, bau commesary di Usaics terasa ada disitu.
    ________________________________
    halah2…
    PakDhe Jago Ngapuciiiiiiiii
    😀

  6. 13/07/2010 11:53

    Kalu untuk Oyen …
    Apa sih yang nggak saya kasih … ??

    (banyak … !!!)

    hahahaha

    Salam saya Yen …
    __________________________
    Iye, Oyen percaye😀

    • 13/07/2010 11:56

      BTW …
      Nanti kalo panen Jengkol …
      Jangan lupa bikin kapsul ekstrak jengkol yang banyak ya …
      ntik kalo kumat tinggal ditenggak …
      🙂

      (Om Trainer sudah sedia desinfectan yang banyak by the way)
      __________________________________
      Pan udah dikirim 2 truk. Hayo dikemanain😀

  7. 13/07/2010 16:55

    oalah jadi disini ya tempatnya hehehe
    _____________________________
    Iya Om…
    makasih Omiyan nyampe sini.
    Mau Jus jengkol apa Jus Pete Om
    😀

  8. 13/07/2010 17:48

    dah pulang mbak oyen..btw tetangga yang baik harus bagi2 rejeki kan..tuh di kebun sya lagi panen cabe rawit..mau ga nih??buat bikin semur jengkol kan lumayan tuh..hehe
    ________________________________________
    iye, mangap ye belon sempet mampir😀

  9. 13/07/2010 19:35

    Itu hamster biar tetep ditempat saya ajah😀
    Kalau disini nanti haram !
    _______________________________
    Gak mauuuuuuuuu. Harus pindah siniiiiiiii👿

    • 14/07/2010 13:20

      Ya nanti…
      Aku mo tanya dasar hukumnya dulu di MUI😀
      Aku gak mau hamsterku diutik2 kayak Paul je…
      Padahal Paul itu kan cuman hiburan dowang😀
      Sama kek hamsterku.
      __________________________
      Halah, Mesti ngunu nek karo aku

  10. 13/07/2010 22:30

    ga kapok kok mbak oyen..tenang aja..🙂
    _________________________________
    hehehehe…pasti kesemsem ma jengkolnye😛

  11. ghalib and rizky permalink
    14/07/2010 11:33

    ghalib:
    aye sih seneng banget tetanggaan ame ncing oyen, pelagi tiap maen pasti dapet hadiah cokelat rasa jengkol. cuman atu neh nyang kurang, di kampong jengkol aye kagak punya temen sebaya buat maen. kalo ame mpok oyin mah bosen, orangnya rada cengeng dan gampang tersinggung.
    _______________________________
    entar Oyen kenalin ma Tole😀

    rizky:
    iye ncing, kite pengen punya temen maen nyang sebaya. masak saban hari kemane-mane naek sepedaan cuma berdua ame bang ghalib? oia ncing, babe suka pesen lho ke kite, katenye kite bedua juga kudu ikut ngedoain ncing oyen biar cepet dapat jodoh nyang shaleh, biar kite cepet punya adik sepupu buat maen bareng. horeeee….dapet adik lagiiii…😀
    ____________________________________
    ah tauk aje, Oyen paling demen di doa’in nyang eneh:mrgreen:

  12. 16/07/2010 11:10

    iya oyen,
    kalo tetangga an mah emang harus saling baik2, ngasih doa… tetangga pan sodara paling deket… *walah gak cocok aku yen ngomong betawi… *
    ________________________________________
    Mbak Anna lidahnya bauk gudeg, gak bauk jengkol, jadi sussaah😛

Trackbacks

  1. Bunga « Abu Ghalib

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: