Skip to content

Dua Monyet

16/07/2010
by

Suatu kali terjadi perbincangan antara dua monyet betawi di kebon binatang Kampong Jengkol, Taman Jafari (Jengkol Fauna Menari….xixixixi, mekso). Dua monyet ini ternyata sedang memperbincangkan nostalgila masa lalu nyang ditulis oleh Ilmuwan nyang katenye Ilmuwan tingkat dunie, si Charles Darwin.

Monyet 1 : Mon, ternyate nenek moyang kite nenek moyang manusie juge, gak nyangka ye
Monyet 2 : Iye Nyet, tapi kenape kite tetep monyet ye, kagak jadi manusie?
Monyet 1 : Nah entu die, apa kite gagal berepolusi ye, jadi kagak berubah
Monyet 2 : Masak seeh, katenye prosesnya luammma Mon, entar tungguin aje, 100 tahun lagi kite pasti berubah jadi manusie
Monyet 1 : 100 tahun? Emang umur kita nyampe segitu?
Monyet 2 : Udah gak usah dipikirin, nyang penting jadi monyet nyang baik, biar masuk surga Ye….

Di luar kandang, rupanya ada dua manusie nyang sedang terlibat perbincangan serius,

Manusie 1 : Kate si Charles dolo kite asalnya dari monyet loh?
Manusie 2 : Masak seeh, gue cakep gene leluhur gue monyet?
Manusie 1 : Ah, bodo amat nyang penting kite manusie, nyang kagak sebego monyet
Manusie 2 : Iye, kalo monyet cuman bisa ngembat pisang, kalo kite bisa ngembat apa aje….Hag…hag…hag (ngakak ala copet nyang sukses ngegondol mesin ATM)

6 Comments leave one →
  1. Si "eN" permalink
    16/07/2010 20:17

    Nyemot
    _____________________
    kenal ya😛

  2. abu ghalib permalink
    18/07/2010 02:27

    kalo saya sih ga pernah kenal yang namanya Rese Darwin
    saya juga ga pernah dengerin ceramah guru wkt di sekolah yg bercerita tentang teori si darwin itu, ihhh….amit-amit dah!

    dan yang pasti saya bukanlah turunan nyemot😀
    _______________________________________
    iye, aye tahu, beruang kutub pan😛

    • abu ghalib permalink
      18/07/2010 02:30

      waduh, kepalang ngomongin turunan lagi…!?

      saya akan pantau terus perkembangan yg akan terjadi di sini

      **stand by menunggu balesan komen
      _______________________________
      xixixixixixxiixi…udah Oyen klaripikasi noh, beruang kutub paaan😛

  3. nh18 permalink
    18/07/2010 18:53

    Bener …
    Kita mesti hati-hati dengan monyet yang satu itu …
    apa saja bisa disikat … bukan hanya pisang

    salam saya
    ____________________________________________
    monyet nyang lepas dari rasa kemanusiaan. salam juga Kek😀

  4. Laki-laki Biasa permalink
    21/07/2010 12:56

    Hehehe.. dalem banget nih..🙂
    ______________________________
    emang udah ngukur? sedalem ape?😛

Trackbacks

  1. Bukan-bukan « Oyen punya cerita

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: