Skip to content

Metamorpose

29/05/2012
by

Blaik! Judulnya kagak bauk jengkol neh (maklum, tahun eneh gagal panen). Apaan ituh metamorpose? Nyang jelas bukan nama blog sebelah nyang ada gambar kupu abis digebukin ituh (mirip dowang, gak usah GR), kalo Oyen kagak salah deger jaman lalu seh, semacam berubahnya si ulet jadi kupu-kupu getu. Ada juga si kecebong jadi katak, atow si jentik nyang jadi nyamuk. Jadi ada bentuk nyang berubah getu, gak kek kambing bayi jadi kambing bangkotan atow kucing bayi jadi kucing garong (lah!). Kalo ituh mah bukan metamorpose. Nah, kalo ulet jadi kupu pan bentuknya uda beda tuh, juga dari kecebong ke katak dan jentik ke nyamuk. Trus-trus, pegimane kalo manusia? Manusia ngalamin metamorpose kagak?

Walopun dari manusia kecil trus jadi manusia tua, dan bentuknya juga kagak berubah, tapi sebenernya kite juga bisa bermetamorpose. Hlah?! Pegimane bisa?! (mangsudnyah kek sepidermen ma betmen getu? : Tanyaknye Genduk). Jadi begeneh, orang ituh juga bisa suatu saat ngalamin berubah perangainya, ada nyang awalnya sadis se sadis-sadisnya, eh begetu dapet hidayah jadi penyayang se sayang-sayangnya, kek sayidina Umar bin Khaththab ra ituh. Ade juga nyang dolonya anak manis, eh sekarang jadi orang pait, mungkin begetu nyemplung di kubangan maksiat.

Itulah gunanya ujian dari Allah, wat nguji perubahan kita. Kalo dikasi ujian tambah sabar, tambah syukur, tambah taat, berarti metamorposenya semakin baik, kek ulet jadi kupu entu. Tapi kalo dikasi ujian jadi mangkin sombong, mangkin gak tauk terimakasih bahkan mangkin gak manusiawi dan semangkin berperi kehewanan, berarti metamorposenya semangking juelek, kek jentik jadi nyamuk entu. Waktu jadi jentik mana pernah ngisep darah orang, eh begetu jadi nyamuk segala jenis merek darah disedot ma die punyak mulut. Trus, kalo Oyen ndiri, metamorpose nye jadi kek apa?

Lah, pan uda pada tauk… kalo dulu panda gembul nyang sangar bin medeni, sekarang jadi panda imut nyang tjantik dan nggemesin… xixixixixi…😛

***

Jenab : “Tjantik dan Nggemesin??? bagian nyang mana yah? panda geje getu”

Oyen : :


Update Tambahan
Iki tak tambahi Yen…


Judul Project
Penanggung Jawab
Teknik Animasi
Penyusun Naskah
Diproduksi Oleh

: Wawancara Imajiner
: Marsudiyanto
: Sumardiyanto
: Sudimaryanto
: Koepoe Biroe Sinema

12 Comments leave one →
  1. 29/05/2012 17:53

    Kok pandanya malah keliatan lugu banget….😀

  2. 29/05/2012 18:00

    semoga eMak juga bisa bermetamorphose mjd org baik ya Yen.. aamiin.

  3. 29/05/2012 20:12

    si panda imut metamorpose juga jadi makan jengkol ?

  4. 30/05/2012 15:23

    Menurut aye, metemorpose sejatinya Mpok Oyen adalah ketika mendapat keingsapan bahwasanya makan jengkol adalah mencemari udara sekitar. Oleh karenanya berubah jadi hobi makan rebung kayak panda sejati, Gitu, Mpok!😛

    Aye masih jadi kepompong, Mpok😀

  5. 30/05/2012 19:25

    meninggalkan dunia (rambut) hitam dan merasuk dunia (rambut) memutih termasuk metamorpose jugakah? Salam

  6. 31/05/2012 14:04

    ih mpok, masa si Po dibilang sangar siiiih, aye suka ma die, biar kata gembul pan jago kungpu.
    Errr…. aye mah keknya masih jadi kepompong, mudah2an ntar2 jadi kupu2 setjantik mpok Oyen..

  7. 02/06/2012 16:32

    hihihhihi. . .

    metamamorposenya moso gede jadi kecil?😛
    itu si panda imut dikasih kumis dikit, mba oyen?
    supaya terlihat metamorposenya. . .wkwkkkwk

  8. 02/06/2012 16:32

    hyah. . .
    komenku masuk spam. . . 😀

  9. 04/06/2012 10:32

    Oyeeen apa kabar? hiks baru kenalan kemarin aku hiatus hehehe. kontesnyamasih dibuka?

    • 05/06/2012 03:39

      masih Buk, dari 14 Mei-13 Juni… monggo yang mo ngkiut😛

  10. 12/06/2012 09:06

    Aye juga binun ni mPok.. Kenapa aye juga bermetamorpose jadi imut ye.. Padahal makin tue.. (bener pan kalau betawi semue akhirannye e?)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: