Skip to content

RUU Kesetaraan Gender nyang Muter-muter

25/04/2012

Apa kabar parlemen KJ? Lama amat resesnye, mpe lewat 2 kali lebaran gak sidang-sidang, mo nyaingin Bang Toyyib?? Hohoho… kale eneh Parlemen KJ lagi mo bikin gol ke gawang DPR, niru Celesi nyang abis ngebunuh tim Barcelobek. Tapi kale eneh bukan bola nyang di tendang, tapi RUU Kesetaraan Gender nyang masih aje muter-muter. Tapi nyang mbikin Oyen heran, apa gerangan nyang ngebikin entu parlemen pengen ngatur kite punya gender segala? Emang selama eneh kite bermasalah ye ama gender nyang beda eneh? Inilah alur penasaran Oyen, cekidot  mak…

Katenye untuk Menuhin human development indeks (hdi), maka perempuan konon harus kerja biar berperan wat pembangunan, wat ngentasin kemiskinan, jadi nyang sekedar ibu rumah tangga entu gak dianggep punya peran wat pembangunan??? Kalo dari ibu rumah tangga entu lahir generasi nyang hebat dunia akherat entu gak dianggep punya peran wat pembangunan? Trus kalo jadi wanita karir tapi anaknya amburadul tetep berperan wat pembangunan? Ape seh sebenernya ‘peran wat pembangunan’ entu? Apa cuman diukur dari perannye ngedapetin materi? Gak pernah terpikir apa kalo kampong kite entu “KRISIS GENERASI”??? Siapa nyang paling punya peran untuk pembangunan?… Ya GENERASI! Siapa nyang paling berperan wat nyiapin generasi andal sejak dini? Ya kiteee, perempuannn, ibunyeeeee, disamping ayahnye pastinyee

Trus katenye, gender entu bentukan budaye dan bisa diilangin perbedaannye, jadi gak boleh laki perempuan entu dibedain perannye. Heddeeehhh… kalo peran entu bisa dituker, kenapa entu payudara lalaki kagak keluar susunye, kenape juga gak bisa gantian buntingnyeee? Ya karena nyang paling bisa dan ngarti ngurus anak entu perempuaaannnn, dan entu bukan bentukan budayeee, tapi  sudah diatur sedemikian rupa sama nyang Maha Kuase. Kalo ada perempuan nyang jadi korban KDRT, musti diliat dolo masalahnyeee, belon diteliti udah ambil kesimpulan, berarti KDRT entu akibat gender! Hedehhhh…

Eneh lage, konon kemiskinan merajalela karena perempuan gak punya peran nyari nafkah! Ayo dong biasa berpikir ilmiah dikiiiit aje, apa biang keladi kemiskinan? Punya emas segunung Freeport kenapa masih miskin??? Punya hutan seluas jagad, kenape juga masih miskin??? Punya laut dimana-mana, kenape masih miskiiinnnn??? Punya batu bara mpe berkilo-kilo dalemnya, kenapa masih miskin??? Berarti miskin entu bukan karena gak punya harta, bukan karena perempuan gak ikutan kerjaaa, tapi ada nyang salah ngurus harta, harusnya harta kita kelola dan balik ke kita, eneh dikelola sama nyang punya duit dan baliknya cuman ke segelintir oraanngggg… kalo pengurusan kekayaan kite masih seperti eneh, mo seluruh perempuan kerja juga, gak jamin kemiskinan bakal pudarrrr…. (pranggg…!!!)

Kalo RUU KKG eneh gol, siap-siap aje aturan ‘kitab suci’ dibikin mati ma entu aturan manusie nyang asal jadi…! Dan Oyen bakalan sedih setengah mati kek Pak Habibi…

***

“Udah Yen, ngadem dolo nyok ke Nilam Sari, entar Mak kasih bubur kacang ijo” kate eMak sambil ngitung hari kapan ye dapet gaji, wat nyelametin Genduk dari tagihan Bang Picak sama ngejajanin Oyen beli nasi pecel keroncong di alun-alun, maklum Ibu menyusui nyang mesti pumping saban hari, jadi musti butuh banyak asupan gizi…xixixixixi…

mangap yee… baru hapdet… jadi malu *lupa mbikin emo malu…xixixixi

6 Comments leave one →
  1. 25/04/2012 10:11

    bang Picak kadang ngojek juga ke Nilam sari..😛

  2. Hari Mulya permalink
    25/04/2012 10:42

    Hallo, salam kenal, inspiratif sekali artikel anda :p

  3. 25/04/2012 21:47

    Yeng menuntut kesetaran gender ntu sebenarnya sape se.. Para ibu rumah tangga atau bapak-bapak yeng sok feminim.
    Salam mas

  4. 26/04/2012 11:41

    ikutan gemes kalau kemiskinan dibilang krn perempuan gak ikutan kerja………
    lha sekarang, mau perempuan kerja atau gak, kalau yg mengelola gak bener, mau bilang apa coba?👿

    hedeh….kok aye jadi ikutan sewot yaaaakkk………
    astaghfirullaah………

    salam

  5. 29/05/2012 15:04

    suka banget sama postingan ini😀 jarang-jarang ada perempuan yang mau berfikir kritis seperti ini, biasanya kalau sudah digarap dikit sama kaum liberal sudah terbang tinggi tanpa bisa ebrfikir logis…😛

Trackbacks

  1. Semerbak Aroma Jengkol « chocoVanilla

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: