Skip to content

Uda bisa Ape?

01/05/2012

Topik ape seh nyang sering diomongin ama eMak-eMak nyang baru mbikin eh punyak beby? Jiah, nyang sering hapdet obolan eMak-eMak pasti tauk lah, apalage kalo bukan ngomongin soal bebynya masing-masing, kek rekaman obrolan di arisan eMak-eMak warge Kampong Jengkol kapan hari nyang lalu entu, cekidot Mak…

“Anak Aye belon genep 3 bulan uda rambatan. Jangan-jangan entar 4 bulan uda lari-larian. Haddohhh…pegimane yak kalo 5 bulan uda bisa gelantungan?! Bisa-bisa jemuran pada berantakan kalo talinye jadi sasaran!” Kate Mpok Imeh sambil ngelus rambut bebynye nyang kritingnya lebih mbutet dari punyak babenye entu.

Mpok Moni gak mau kalah, katenye…

“Wah anak Aye lebih heboh Mpok. Baru 3 bulan uda pinter mencet-mencet hape babenye, mpe tauk-tauk ilang semua pulsa ma keypednye. Jangan-jangan entar 4 bulan uda pinter maen kompie ma lapie. Kebayang dah, bisa-bisa 5 bulan uda bisa sebukan, Aye musti ngawasin dong frenlist ame statusnye” (Jiaahhh… palingan juga statusnye begeneh, kjhdgatetfiu…p53628bcbhf..iiduhfu…, beuhhh).

Ada lage nyang eneh,

“Anak Aye sejak 2 bulan udah makan bubur ayam lho, habis banyak lage” beuh, untung gak diterusin, bisa-bisa mbilang ‘jangan-jangan entar 4 bulan uda nelen nasi padang yeee’…

Ade juga nyang mbandingin ma anak laen, kek omongan Mpok Gaga kapan hari lalu,

“Liat noh anak Mpok Ucum, masak ye uda 6 bulan belon bisa tengkurep, rumahnya belakang utan jengkol seh!” Jiahhh, ape hubungannyee, nyang ada juga mangkin bauk keringetnye, bukan ngaruh ke tengkurepnyee

Oyen juga kena sasaran tembak neh,

“Kalo anak Mpok Oyen udah bisa ape?” tanyak Mpok Moni kambuh pengen tauknye

“Uda bisa ngaji Iqro’ Mpok” jawab Oyen mbikin mata Mpok Moni mo jatoh item-itemnya

“Ahhh, masak seh, pan baru 5 bulan, masak uda bisa ngaji” katenye kagak percaye

“Iyeee, cuman baru sampe ‘A’ aje….., ba, ta, tsa ampe ya’ nye belonnnn” Melengos dah si eMpok… xixixixixi….

**

Anak kite ya anak kite, bukan anak orang laen. Mereka semua istimewa, gak perlu dibandingin. Tugas kita sebagai orangtuanye wat ngemunculin keistimewaannye, dan kelak kite tunjukin, kalo anak kite memang istimewa dengan prestasi nyang diraihnya, tanpa perlu mulut kita nyang bicara. Ayo para eMak, berusaha ya ngasi nyang terbaik wat anak kita… cayo!

12 Comments leave one →
  1. 01/05/2012 11:48

    dari semua obrolan yang terekam, sepertinya para emak-emak ini terlalu lebay.🙂 yang kagak cuman mpok Oyen. bukane takut dibawain golok, tapi anak umur 5 bulan insya Allah sudah bisa ngucap A. Nah, daripada A ini diartikan yang lain,bener kata mpok Oyen, anaknya udah bisa baca Iqro.

  2. 01/05/2012 14:35

    iya benar, setiap anak itu istimewa.
    kebetulan kedua anak saya jarak usianya cuma 1 tahun. Nah kakek neneknya sering banget membandingkan kedua anak saya ini. Saya sudah sering bilang, jangan banding-bandingkan. tapi tetap aja diulangi.

  3. 02/05/2012 10:13

    Biarlah anak-anak itu bahagia, orangtua jangan membuatnya menjadi masalah..🙂

  4. 02/05/2012 12:32

    Permisi Jeng, ikut mengagumi keistimewaan putri OvO. Salam

  5. 02/05/2012 16:20

    Khas Oyen yang saya kangeni …
    kelihatannya becanda … kelihatannya ngocol doang …
    tetapi di paragraf terakhir selalu terkandung pelajaran

    salam saya Oyen

  6. 05/05/2012 23:31

    itu emak2 tetangga kagak ada yang mau ngalah ya…
    tapi…. sebetulnya mereka punya aikyu tinggi juga ya, cepat bisa cari balesan komen yang ngekik he..he…

  7. 07/05/2012 19:25

    wkwkwk.. serem amat coba beneran ada bayi 4 bulan dah makan nasi padang.. hahaha… monster

  8. 09/05/2012 14:27

    Waaaah, Jeng Oyen sudah jadi Emak to…. (ketauan banget jarang maen di mari, ndak tahan bauk jengkwol soalnye😛 ).
    Selamat yaaa, aduuuh cantik nian si kecil.

    Iya Jeng, ndak perlu risau anak kita bisa apa anak orang bisa apa. Nanti pada saatnya toh anak-anak akan berkembang sesuai kemampuannya.

    (inget Si Guanteng tulisannya kayak ukiran Jepara, tapi sekarang dah lumayan bagus😀 )

  9. 10/05/2012 20:55

    anakku wis iso ngopo yo😀

  10. 22/05/2012 18:46

    tante oyeeeeeeennn…dedek kecil dah bisa apa nih?sekarang berapa bulan? ayok lomba lari sama uways…xixixi…

  11. 17/10/2012 15:32

    Asyiikk.. Aku suka paragraf terakhirnya, menyejukkan hatiku nan gersang.. *tsaahh..*

    Saya kan sering main kemari, mpok . Cuma jarang komen, soale musti login pake pesbuk. Blogspot kok nggak bisa masuk ya? Apa aku yang bego?

Trackbacks

  1. Semerbak Aroma Jengkol « chocoVanilla

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: