Skip to content

Pajak nyang di acak-acak

31/05/2010

Jenab sekarang naik pangkat. Kagak lagi jadi tukang belanja ma tukang angkut tabung gas 15 kg, tapi udah jadi setap administrasi di kios baxo babenye. Bukannye ape-ape, babenye ngangkat tuh anak biar bisa lebih sibuk dari sebelumnye, biar kagak ada kesempatan ngembat baxo mulu. Lagian biar tu anak tauk, kalo tuh kios baxo untungnye kagak seberape, jadi pan Jenab bisa sadar diri, kagak aktip dan semangat ngembat baxo lage. Kini Jenab mangkalnye di ruang kasir dan tiap akhir bulan musti ngitung Ape BBB (Anggaran Pendapatan dan Belanje Bulanan Babenye).

Benarlah apa yang diramal babenye, Jenab melotot tuh mata ma bibir begitu ngitung anggaran pengeluaran hidup sebulan penuh, tetep sambil nelen baxo planet sisa kemaren.

Buseet Beh, ni pengeluaran pajak banyak amat, kagak salah catat?!” Selidik Jenab begitu ngelihat daptar berikut ini,

  1. Pajak rumah sama tanah
  2. Pajak motor se SIM, STNK ma helmnya
  3. Pajak kios baxo dan cukai baxo
  4. Pajak jalan kampong
  5. Pajak keamanan
  6. Pajak kebersihan
  7. Pajak jualan
  8. Pajak lain-lain
  9. Hal-hal yang belum diatur diatas akan ditambahkan setelahnya…

Keknya cuman nyedot udara ma buang angin doang yang kagak dipajakin” heuheu…tumben bener lo Nab.

Babe kuatir Nab, takut-takut kalo ngembat baxo juga dipajakin, udah ma baxo Babe ngilang, suruh bayar lage, apa kagak rugi berkali lipat entu” Jenab tambah manyun serasa kesindir.

Iye…Jenab kagak bakalan ngembat lagi, kalo inget!” Bales Jenab sambil ngacir ke tempat Oyen nyang manis.

Ternyata si Oyen juga lage ngetung pengeluaran akhir bulan, berharap ada sisa anggaran, pan lumayan buat jajan, kalo bisa juga buat bantu teman, ato buat nambah simpenan, ehem….tuk modal masa depan. Ternyata itungan Oyen kagak jauh beda sama itungannya Jenab, teuteup banyak yang musti dipajakin. Jenab jadi pengen tahu, tuh duit pajak kemane aje yah, perasaan kalo diitung-itung dari segunung nyang dipajakin harusnye pan banyak duitnye, cukup buat bikin warga sejahtere, tapi keknye gak segitunye.

Liat aja, jalan masih banyak kerikil ma lobangnya, nyang suka bikin kejeglong nyang pada lewat. “Si Manis Jembatan Jengkol” aja pernah kejeglong, kata Jenab die pernah denger rintihannya pas malam Jumat kliwon. Karena ngebayangin Si Manis nyang kejeglong, nyang pada lewat di ditu malah ikut ngetawain, padahal niatnya Si Manis pan buat nakutin. Si Manis kagak tahu apa, biar udik, warga Kampong Jengkol masih banyak nyang gak demen sirik dan cerita macem dedemit, kalopun ada yang lari ngibrit, itu bukan karena takut, cuman sedikit kalut.

Empang nyang makin nyusut juga belon tuntas di bikin patut. Nyang bikin Sinta ma Santi (sepasang kebonya Oyin) kagak jengah berendem. Berobat juga tetep susah. Kalo gak punya duit ngurus suratnya muter-muter, ngantrinya puanjang, nunggunya di emperan rumah sakit, dokter yang ngelayanin juga entar-entar ajah…beuhh bikin sakitnya tambah parah. Sekolah juga sama ajah, udah mah gedungnya ala kadarnya, fasilitas sekedarnya, akhirnya belajar juga gak maksimal hasilnya. Boro-boro status SBI, SBN, SBRT, disamakan, terdaftar, malahan diakui juga belon temtu.

Dan setelah cek dan ricek, ternyata APBKJ (Anggaran Penapatan dan Belanja Kampong Jengkol) 70% dari pajak…busyeeet. Jadi selama ini tuh duit nyang dipake pemerinte hampir semue dari kite, tapi anehnya gak pernah ngerasa butuh kite, malah kite dianggep beban derite. Mangkanya subsidi minyak ilang, subsidi pupuk ilang, subsidi pendidikan, kesehatan, listrik, pangan, gas, dll juga turun. Tapi anggaran gak penting malah naik, benerin gedong wakil rakyat, benerin lapangan, nambah fasilitas dan tunjangan yang gak cukup sejuta dua juta, tapi ratusan juta…ck..ck..ck. 70% pajak dari total pendapatan harusnye dibalikin ke warga, bukan malah di embat orang gak bertanggungjawab. Satu hal lagi, kalo pengelolaan kekayaan entu bener (kagak disedot ma swasta asing), pemerinte kagak perlu narik pajak, pajak diambil cuman saat terdesak, itupun diambil hanya dari orang-orang yang layak.

Gak kek sekarang ini, warga nyang disuruh bijak, pemerinte nyang ngacak-acak….beuhhh…bikin Oyen mencak-mencak, AYO..BERTINDAK!!! KITA BISA TANPA PAJAK!!!

6 Comments leave one →
  1. 31/05/2010 09:30

    Ganti pajak dengan zakat.
    ____________________________________________
    zakat cuman salah satu pos saja, nyang penting kekayaan SDA harus dikuasai sendiri😀

  2. 31/05/2010 12:55

    Nikah pajake akeh maneh…
    __________________________________________
    yo wis ben, sing penting nikah😀

  3. 31/05/2010 13:00

    Makanya enakan nikah ama Tukang Pajak
    ___________________________________________
    walah, emooohhhh….engko banjur bojone dewe yo dipajaki, enak ae😀

  4. 31/05/2010 13:37

    kalau punya mantu tukang pajak, kali enak ye Mbak Oyen, sape tau kebagian jatah nyang rame2 ntu,
    tapi……masuk nerake nya nyang ngeri dan ogah banget 😦
    salam
    ___________________________________________________
    wedew, emoh bun, buat Oyen biar cakep nyang penting soleh😀

  5. 31/05/2010 19:57

    wong makan di resto aja kok kena pajak, harusnya yang punya resto donk yang mbayar pajak yo nduk.
    salam hangat dari blogCamp
    ____________________________________________________
    ho..ho..kasihan Mang Diman, udah di embat, suruh mbayar pajak lage😀

    salam hangat selalu Pak Dhe😀

  6. abu ghalib permalink
    31/05/2010 20:50

    nah, salah satu nyang bikin pale ane sering nyut2an kalo denger berite nyang kaya gini nih. kapaaaaaann pemerinte kite bisa jadi dadar, eh…maksutnye, sadar
    _________________________________________________
    Nyok, rame-rame kite dadar eh sadarin pemerinte😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: